Az ütközés hatását mérséklő rendszer (FCM) a baleset-megelőzés hatékony eszköze lehet: a rendszer figyeli a jármű előtti területet, és ha akadályt észlel a jármű előtt, előbb figyelmezteti a vezetőt, majd szükség esetén beavatkozik és aktiválja a jármű fékberendezését. A rendszer nagy sebesség esetén az esetleges becsapódás erejét csökkentheti, alacsony sebességnél pedig a jármű teljes megállítására alkalmas.
Az elektronikus stabilitás-ellenőrző és kipörgésgátló rendszer (MASC/MATC) lehetővé teszi a vonóerő mindenkori kihasználását, a vezető számára a jármű feletti maximális ellenőrzést, és garantálja a lehető legnagyobb mértékű aktív biztonságot rendkívüli körülmények között is. A rendszer ellenőrzés alatt tartja a motor teljesítményét és a fékek működését egyaránt, és szükség esetén megkönnyíti mind az egyenletes gyorsulást, mind pedig a megállást.
A Blokkolásgátló (ABS) egyrészt csökkenti a féktávolságot, másrészt segít megőrizni a vezetőnek az autó kormányozhatóságát. Az elektronikus fékerőelosztó (EBD) biztosítja a fékerő hatékony elosztását a kerekek között. A két rendszer egymással összhangban lévő működésével érhető el a maximális fékezési teljesítmény, akár teljes terheltség esetén is.
A szélvédő mögé épített kamera érzékeli, ha a jármű 65 km/órás sebesség felett kisodródik a sávból; a rendszer ilyenkor fény- és hangjelzéssel figyelmeztet a veszélyre.
A visszapillantó tükörben lévő figyelmeztető lámpa jelzi, ha a holttérben másik jármű található.
A parkolóhelyről kitolatásnál hasznos funkció tolatáskor figyeli, hogy jobb vagy bal oldalról közelít-e másik jármű.
A beépített érzékelő észleli a szembejövő és az elöl haladó járműveket, és annak függvényében automatikusan kapcsolja a fényszórót a tompított és a távolsági fény között.
A parkolás során bekövetkező koccanások megelőzése érdekében hang- és vizuális jelzés figyelmezteti Önt, ha a szenzorok közeli tárgyat észlelnek. Amennyiben véletlenül gázt adna, a rendszer szükség esetén a motor teljesítményét is korlátozza.
A TSA vontatáskor javítja a stabilitást. Ha a jármű kileng az úton, a rendszer automatikusan szabályozza a motor teljesítményét, és szükség esetén fékezéssel is megőrzi a jármű és a vontatmány stabilitását.
Meredek emelkedőn való induláskor a HSA megakadályozza az autó visszagurulását; a rendszer a fék felengedése után még két másodpercig fenntartja a féknyomást, amíg Ön lenyomja a gázpedált.
Az állítható sebességhatároló a legtöbb esetben megakadályozza, hogy a jármű túllépje az Ön által beállított sebességhatárt. Ugyanakkor előfordulhat, hogy – például egy meredekebb lejtőn – fékeznie kell. A beállított sebességhatár túllépésére fény- és hangjelzés figyelmezteti.
Vészfékezés esetén a vészvillogók automatikusan bekapcsolnak, hogy így figyelmeztessék az Ön mögött haladókat.
Meredek emelkedőn való induláskor a HSA megakadályozza az autó visszagurulását; a rendszer a fék felengedése után még két másodpercig fenntartja a féknyomást, amíg Ön lenyomja a gázpedált.
Az első biztonsági övekhez kapcsolódó előfeszítők frontális ütközés esetén automatikusan szorosra húzzák a hevedereket, felfogva a vezető és az első utas előrelendülő testét, hogy csökkentsék a kinyíló légzsákok erejét.
A megerősített RISE (Reinforced Safety Evolution) karosszéria körkörös és hatékony védelmet nyújt. A frontrész gondosan megtervezett gyűrődési zónái elvezetik az ütközési energiát, miközben a megerősített alvázkeret és az ajtókba épített oldalsó merevítők stabilizálják a jármű szerkezetét és baleset esetén védik a bent ülőket.