Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a mitsubishiemilfrey.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Elfogadom
Nem fogadom el

Outlander PHEV

TECHNOLÓGIA
FEDEZZE FEL
TECHNOLÓGIA
Hamarosan már nem kell választani a régi és az új értékek között, hiszen a Plug-in Hibrid Outlander mindezekből a legjobbat kínálja: olyan kiemelkedő fogyasztási és energiahatékonysági értékeket, amelyet csak egy elektromos jármű nyújthat, ugyanakkor összeköti a mindennapi használhatóságot egy klasszikus SUV előnyeivel. A világszerte első Plug-in Hibrid 4WD SUV egy teljesen új vezetési élményt kínál Önnek.

 

HÁROM MOTOR MOZGATJA A PLUG-IN HIBRID OUTLANDERT

Ami igazán különleges a világ első Plug-in Hibrid SUV modelljében, az a 2.4 I MIVEC benzinmotor és két elektromotor által nyújtott meghajtás kombinációja.

Mindegy, hogy tisztán elektromos EV-módban,  soros (benzinmotoros generátorfunkcióval) vagy párhuzamos hibrid módban (villanymotorok a benzinmotor támogatásával) használja, vezetőként azt fogja észrevenni, hogy ez olyan élményt jelent, amelyben korábban még soha nem volt része. A motorok teljesen automatikus működése lehetővé teszi, hogy Ön egy összkerékmeghajtású SUV modell minden kényelmét élvezhesse az utazás közben.

 

MEGHAJTÓAKKUMULÁTOR

Az akkumulátor a gépkocsi padlójába van beépítve. Így egyrészről alacsonyabban van a jármű súlypontja, ami előnyös a menetstabilitás szempontjából, másrészről ezáltal nem csökken a hasznos belső tér, illetve a csomagtér mérete.

 

„CHARGE" ÉS „SAVE" FUNKCIÓK

A Mitsubishi Plug-in Hibrid Outlander egyszerűen és önállóan kezelhető, szinte magától megy. A használni kívánt vezetési módot azonban Ön választja ki. Ha a „CHARGE" funkciót választja, akkor az EV-módban (elektromos módban) való működést megszakítva az akkumulátorok folyamatosan töltődnek használat közben - még akkor is, ha a gépkocsi például egy lámpánál áll.

Ha energiát szeretne megtakarítani egy rövidebb távú városi útra, akkor a „SAVE" funkciót választva meg tudja őrizni az akkumulátor aktuális töltését. A környezetbaráttól egészen a teljesen elektromos üzemmódig bezárólag Ön dönti el, hogy éppen melyiket szeretné igénybe venni.

 

TÖLTŐKÁBEL

Minden Plug-in Hibrid Outlandernek szériatartozéka egy 5 méteres töltőkábel, amivel az autó minden háztartásban megtalálható konnektorból tölthető. A kábel csatlakozója reteszeléssel biztosított, és 230V/10 A hálózathoz használható.

 

ENERGIA-VISSZANYERÉS

A Plug-in Hibrid Outlander a fékezéskor vagy a gázelvételkor meglévő mozgási energiát elektromos árammá tudja átalakítani és azt az akkumulátorba tölti. A vezető az energia-visszanyerés tekintetében összesen hatféle lehetőség közül választhat a három fokozatú váltó, illetve a kormányon található váltókarok segítségével.

 

S-AWC (SUPER ALL WHEEL CONTROL)

Az S-AWC háromféle módban kínálja az adott körülményeknek leginkább megfelelő hajtásmódot: NORMAL száraz, burkolt utakra; SNOW havas, csúszós utakra; és LOCK murvás, saras utakra. Az S-AWC összkerékmeghajtás a menetdinamika szabályozását (MASC/MATC) kombinálja az első- és hátsókerék-meghajtás szabályozásával (Twin Motor 4WD), valamint az aktív fordulatszám-szabályozó rendszerrel (AYC) a tökéletes kezelhetőség és a lehető legjobb menetstabilitás érdekében.

 

SPORT MÓD

Az igazán élvezetes vezetéshez használható Sport mód kanyargós utakon nyújt kiemelkedő dinamizmust.

EV ÜZEMMÓD KAPCSOLÓ

Ha bekapcsolja a tisztán EV üzemmódot, akkor a benzinmotor nem kapcsol be még akkor sem, ha pl. bekapcsolja a légkondicionálót.

 

 

HÁROM HAJTÁSMÓD

Háromféle hajtásmód áll rendelkezésre. Az új Plug-in Hybrid Outlander az EV Drive – azaz tisztán elektromos, benzin nélküli üzemmód – mellett egy soros hibrid módot és egy párhuzamos hibrid módot is kínál. A gépkocsi egy elektronikus hajtásszabályozóval van ellátva, amely automatikusan választja ki azt a hajtásmódot, ami optimális a vezetési feltételeknek és az akkumulátor töltöttségi állapotának. Ebből Ön a vezetés közben semmit sem érez, az átmenet ugyanis folyamatos és energiaveszteség nélkül történik.

1. EV DRIVE ÜZEMMÓD: TISZTÁN ELEKTROMOS HAJTÁS

Az elektromotorok az akkumulátorban tárolt energia felhasználásával mozgatják az autót, ezért egyáltalán nincs üzemanyag-fogyasztás és CO2-kibocsátás. Ez a hajtásmód halk, tiszta és lendületes. Az Outlander PHEV végsebessége ilyenkor 135 km/óra.

2. SOROS HIBRID ÜZEMMÓD: ELEKTROMOS HAJTÁS BENZINMOTOROS RÁSEGÍTÉSSEL

Az elektromotorok a belsőégésű motor által termelt energiával mozgatják az autót. A benzinmotor akkor termel áramot, amikor az akkumulátor töltöttsége alacsony szintre süllyed, valamint - a teljesítmény növelése érdekében - erőteljes gyorsításkor vagy hegymenetben.

3. PÁRHUZAMOS HIBRID ÜZEMMÓD: BENZINMOTOROS HAJTÁS ELEKTROMOS RÁSEGÍTÉSSEL

A benzinmotor hajtja az autót (például nagyobb tempónál, amikor a belsőégésű motor hatékonyabban működik), az elektromotorok pedig besegítenek a nagyobb teljesítmény elérése érdekében.