Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a mitsubishiemilfrey.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Elfogadom
Nem fogadom el

Outlander

BIZTONSÁG
FEDEZZE FEL
BIZTONSÁG
A biztonság nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a vezető maradéktalanul átadhassa magát a vezetés örömének. Az új OUTLANDER biztonsági berendezései hatékonyan óvja az autóban ülőket. Alapfelszerelés a hét légzsák, beleértve a vezető oldalán beépített térdlégzsákot is. Az új OUTLANDER önvédelmi rendszere felismeri a balesetveszélyes helyzeteket, és megelőző lépéseket tesz ezek elkerülésére. Élvezze tökéletes nyugalomban a vezetés élményét – abban a megnyugtató tudatban, hogy kivételes biztonságban autózik.

 

AKTÍV BIZTONSÁG

BLOKKOLÁSGÁTLÓ (ABS) ELEKTRONIKUS FÉKERŐSZABÁLYOZÓVAL (EBD)

A Blokkolásgátló (ABS) csúszós úton egyrészt csökkenti a féktávolságot, másrészt segít megőrízni a vezetőnek a az autó kormányozhatóságát. Az Elektronikus fékerőelosztó (EBD) biztosítja a fékerő hatékony elosztását a kerekek között. A két rendszer egymással összhangban lévő működésével érhető el a maximális fékezési teljesítmény, illetve vezetési stabilitás

 

AKTÍV STABILITÁSKONTROLL ÉS KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER

Az elektronikus stabilitásellenőrző és kipörgésgátló rendszer (MASC/MATC) lehetővé teszi a vonóerő mindenkori kihasználását, a vezető számára a jármű feletti maximális ellenőrzést, és garantálja a lehető legnagyobb mértékű aktív biztonságot rendkívüli körülmények között is. A rendszer ellenőrzés alatt tartja a motor teljesítményét és a fékek működését egyaránt, és szükség esetén megkönnyíti mind az egyenletes gyorsulást, mind pedig a megállást.

 

HEGYMENETI ELINDULÁSSEGÍTŐ (HSA)

A HSA megkönnyíti az elindulást meredek emelkedőn, mert nem engedi, hogy a jármű hátraguruljon. Amikor a rendszer emelkedőt észlel, automatikusan fenntartja a féknyomást, amíg a vezető gázt nem ad.

 

SEBESSÉGFIGYELŐ RENDSZER

A sebességfigyelő elektronika segítségével megakadályozhatja, hogy a beállított sebességhatárokat ne lépje túl. A rendszer enyhe lejtőn is működik

EMELT ÜLÉSHELYZET

Az aerodinamikus kialakítása ellenére az OUTLANDER magas üléshelyzetet, könnyebb manőverezhetőséget, illetve jobb láthatóságot kínál, ezáltal is fokozva a biztonságot. Mindezt kimagasló kényelemben, hosszú utakon is élvezheti.

 

 

PASSZÍV BIZTONSÁG

HÉT LÉGZSÁK

Annak érdekében, hogy Ön és utasai egy esetleges ütközés során a lehető legnagyobb biztonságban legyenek, az OUTLANDERT hét légzsákkal szereltük fel. Az első üléseken utazókat külön légzsák védi (az utasoldali légzsák kikapcsolható), a vezetőoldali térdlégzsák pedig frontális ütközésnél hivatott a vezető lábszárát megvédeni. Oldalirányú ütközésnél mindkét üléssort óvják a függönylégzsákok.

ENERGIAELNYELŐ KAROSSZÉRIA

Baleset esetén a megerősített, energiaelnyelő karosszéria fokozott védelmet biztosít a vezető és utasai számára egyaránt.

EURO NCAP TÖRÉSTESZT

Az OUTLANDER az Euro NCAP töréstesztjén 5 csillagot kapott, bebizonyítva, hogy a legbiztonságosabb járművek közé tartozik a kategóriájában.

 

VEZETÉSTÁMOGATÓ RENDSZEREK

ADAPTÍV TEMPOMAT

Az adaptív tempomat hasonlóan működik mint a hagyományos, azzal a lényeges különbséggel, hogy a jármű érzékeli, ha egy másik jármű van előtte, és szükség esetén automatikusan csökkenti a sebességet, hogy a meghatározott követési távolságot tartani tudja. Ha a jármű előtt szabaddá válik az út, akkor pedig visszatér a korábban beállított sebességre. Ez a kényelmes és biztonságos rendszer csökkentheti a ráfutásos balesetek bekövetkezésének esélyét.

 

ÜTKÖZÉSMEGELŐZŐ RENDSZER (FCM)

Az ütközésmegelőző rendszer (FCM) a balesetmegelőzés hatékony eszköze lehet: a rendszer figyeli a jármű előtti területet, és ha akadályt észlel a jármű előtt, előbb figyelmezteti a vezetőt, majd szükség esetén beavatkozik és aktiválja a jármű fékberendezését. A rendszer nagy sebesség esetén az esetleges becsapódás erejét csökkentheti, alacsony sebességnél (30 km/h alatt) pedig a jármű teljes megállítására alkalmas.

SÁVELHAGYÁSRA FIGYELMEZTETÉS (LDW)

A sávelhagyásra figyelmeztető rendszer optikai és akusztikus jelzéssel is figyelmezteti a vezetőt, ha a jármű kitér a forgalmi sávjából.

PARKOLÁSSEGÍTÓ ELÖL ÉS HÁTUL

A parkolássegítő mind előremenetben, mind hátramenetben optikai és akusztikus jelzéssel figyelmezteti, ha egy tárgyhoz túl közel kerülne.

 

KÖRKÖRÖS MONITOR

Az első, hátsó és oldalsó kamerák által közvetített képek különböző módokon jeleníthetők meg (többek között madártávlati nézetben is), ezért a holttérben lévő tárgyak felfedésével biztonságosabb a parkolás.

 

ULTRAHANGOS KOCCANÁSELKERÜLŐ RENDSZER (UMS)

A parkolás során bekövetkező koccanások megelőzése érdekében hang- és vizuális jelzés figyelmezteti Önt, ha a szenzorok közeli tárgyat észlelnek. Amennyiben véletlenül gázt adna, a rendszer szükség esetén a motor teljesítményét is korlátozza.

 

ELEKTRONIKUS KÉZIFÉK

Az elektronikus kézifékkel egy gombnyomással egy helyben tarthatja járművét, az AUTO HOLD funkció segítségével pedig leveheti lábát a fékpedálról.

 

ÁTSÓ KERESZTIRÁNYÚ FORGALOM FIGYELŐ RENDSZER (RCTA)

A parkolóhelyről kitolatásnál hasznos funkció tolatáskor figyeli, hogy jobb vagy bal oldalról közelít-e másik jármű.

 

TÁVOLSÁGI FÉNYSZÓRÓ ASSZISZTENS (HBA)

A beépített érzékelő észleli a szembejövő és az elöl haladó járműveket, és annak függvényében automatikusan kapcsolja a fényszórót a tompított és a távolsági fény között.

HOLTTÉR FIGYELŐ RENDSZER (BSW)

A visszapillantó tükörben lévő figyelmeztető lámpa jelzi, ha a holttérben másik jármű található.

Megjegyzés: a vezetéstámogató rendszerek nem képesek kiváltani a járművezető részéről a mindenkori forgalmi és útviszonyoknak megfelelő, gondos vezetést.